Producenci
Promocje
rajstopy Glamour Thin Body 40 den
rajstopy Glamour Thin Body 40 den

33,00 zł

Cena regularna: 42,34 zł

rajstopy Veneziana Prisma 80 den
rajstopy Veneziana Prisma 80 den

20,00 zł

Cena regularna: 32,51 zł

skarpetki Veneziana Sandra Traforato Lurex
skarpetki Veneziana Sandra Traforato Lurex

6,00 zł

Cena regularna: 12,00 zł

rajstopy Veneziana Vega 40 DEN
rajstopy Veneziana Vega 40 DEN

10,00 zł

Cena regularna: 36,49 zł

kostium kąpielowy Calzedonia rozmiar 104
kostium kąpielowy Calzedonia rozmiar 104

28,00 zł

Cena regularna: 49,00 zł

szt.
rajstopki dziecięce Calzedonia ciliegie rosa 30den
rajstopki dziecięce Calzedonia ciliegie rosa 30den

9,00 zł

Cena regularna: 14,00 zł

szt.
rajstopy Calzedonia MOTIVO VENTAGLI
rajstopy Calzedonia MOTIVO VENTAGLI

12,00 zł

Cena regularna: 39,90 zł

rajstopki dziecięce Calzedonia gelato panna 30den tg 8/10
rajstopki dziecięce Calzedonia gelato panna 30den tg 8/10

9,00 zł

Cena regularna: 19,00 zł

szt.
rajstopki dziecięce Calzedonia caramelle rosa 30den tg 10/13
rajstopki dziecięce Calzedonia caramelle rosa 30den tg 10/13

9,00 zł

Cena regularna: 14,00 zł

szt.
beżowe rajstopy Calzedonia POIS FLUO 30 den tg 1/2
beżowe rajstopy Calzedonia POIS FLUO 30 den tg 1/2

19,00 zł

Cena regularna: 40,00 zł

szt.
legginsy Veneziana Deborah 300 den
legginsy Veneziana Deborah 300 den

24,13 zł

Cena regularna: 34,21 zł

cieliste rajstopy Veneziana Betty 20den
cieliste rajstopy Veneziana Betty 20den

14,99 zł

Cena regularna: 30,65 zł

szt.
Reklamacje i zwroty

GWARANCJA

Naszym obowiązkiem prawnym jest dostarczenie zamówionego towaru bez wad. Jeżeli jednak otrzymany produkt będzie posiadał wady lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego, o ile gwarancja została udzielona np. przez producenta, importera lub sprzedawcę, warunki gwarancji zostały wyszczególnione w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymałeś wraz z towarem, a wada, która wystąpiła, objęta jest gwarancją i nie upłynął jeszcze jej okres.

 

REKLAMACJA

Niezależnie od powyższego, jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową jako konsument, masz prawo złożyć reklamację. Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami celem ustalenia kolejnych kroków.

 

ZWROT PRODUKTU – GWARANTOWANE 20 DNI NA ZWROT

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta” masz prawo zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 20 dni od daty odebrania przesyłki.

 

Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli w powyższym terminie złożysz pisemne (list lub e-mail) oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Pisząc maila z informacją o zwrocie towaru, oświadczasz o odstąpieniu od umowy.

 

Zwracany produkt powinieneś odesłać bez zbędnej zwłoki, w terminie nie dłuższym niż 14 dni, na adres naszego przedsiębiorstwa dostępny w zakładce „Dane firmy i kontakt”. Koszt przesyłki zwrotnej zwracamy. Orientacyjny koszt zwrotu możesz ustalić na podstawie naszej zakładki „Czas i koszty dostawy”, pamiętaj jednak, że sklep może mieć zniżki u przewoźników, w związku z czym indywidualny koszt zwrotu może być wyższy od kosztu wysyłki do Ciebie.

 

Pamiętaj, że prawo do odstąpienia od umowy nie daje możliwości bezpłatnego używania produktu. Zgodnie z przepisami, jeśli zwracany produkt był użyty w większym zakresie niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, sprzedający ma prawo do obciążenia kupującego kosztami umniejszenia jej wartości.

 

W przypadku odstąpienia od umowy otrzymujesz zwrot wpłaconej tytułem zakupu kwoty - ceny produktów, kosztów wysyłki razem kosztem odesłania zwracanego towaru. Pieniądze zostaną odesłane tym samym sposobem, którym dokonałeś zapłaty. Nastąpi to niezwłocznie po otrzymaniu przez nas zwróconego zakupu.

 

Zgodnie z prawem prawo do zwrotu nie przysługuje m.in. gdy przedmiotem sprzedaży jest:

 

rzecz nieprefabrykowana, stworzona na indywidualne zamówienie konsumenta,

rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,

rzecz dostarczona w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,

rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,

 

POZASĄDOWA DROGA ROZSTRZYGNIĘCIA SPORU

W przypadku zastrzeżeń do transakcji i sporu ze sprzedającym istnieje możliwość rozstrzygnięcia sporu na drodze pozasądowej. Właściwym organem do rozstrzygania sporu dla handlu są polubowne sądy konsumenckie przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej. Skierowanie sprawy do tej instytucji wymaga zgody obu stron.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl