Producenci
Promocje
pończochy do pasa Veneziana  Calze Retina Fiori 15 DEN
pończochy do pasa Veneziana Calze Retina Fiori 15 DEN

10,00 zł

Cena regularna: 13,70 zł

Rajstopy Glamour Positive press 30 DEN
Rajstopy Glamour Positive press 30 DEN

12,07 zł

Cena regularna: 15,43 zł

rajstopki dziecięce Veneziana Bimba Retina Fiori
rajstopki dziecięce Veneziana Bimba Retina Fiori

11,50 zł

Cena regularna: 17,00 zł

rajstopy Veneziana Marica 40-20den
rajstopy Veneziana Marica 40-20den

21,54 zł

Cena regularna: 32,40 zł

rajstopy Veneziana Antonia 20-40 DEN
rajstopy Veneziana Antonia 20-40 DEN

10,00 zł

Cena regularna: 34,28 zł

rajstopy Veneziana Arizona
rajstopy Veneziana Arizona

10,00 zł

Cena regularna: 46,00 zł

beżowo brązowe rajstopy Veneziana Barbara 80 DEN tg 3 M
beżowo brązowe rajstopy Veneziana Barbara 80 DEN tg 3 M

14,99 zł

Cena regularna: 35,10 zł

szt.
rajstopy Veneziana Betina 20 DEN
rajstopy Veneziana Betina 20 DEN

6,57 zł

Cena regularna: 9,00 zł

rajstopy Veneziana Carlotta 60 DEN
rajstopy Veneziana Carlotta 60 DEN

16,00 zł

Cena regularna: 34,23 zł

rajstopy Veneziana Carol 60 den
rajstopy Veneziana Carol 60 den

14,00 zł

Cena regularna: 35,11 zł

rajstopy Veneziana Daphne Lucido 20 den
rajstopy Veneziana Daphne Lucido 20 den

20,00 zł

Cena regularna: 28,00 zł

legginsy Veneziana Daphne Lucido 40den
legginsy Veneziana Daphne Lucido 40den

14,39 zł

Cena regularna: 27,00 zł

Reklamacje i zwroty

GWARANCJA

Naszym obowiązkiem prawnym jest dostarczenie zamówionego towaru bez wad. Jeżeli jednak otrzymany produkt będzie posiadał wady lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego, o ile gwarancja została udzielona np. przez producenta, importera lub sprzedawcę, warunki gwarancji zostały wyszczególnione w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymałeś wraz z towarem, a wada, która wystąpiła, objęta jest gwarancją i nie upłynął jeszcze jej okres.

 

REKLAMACJA

Niezależnie od powyższego, jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową jako konsument, masz prawo złożyć reklamację. Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami celem ustalenia kolejnych kroków.

 

ZWROT PRODUKTU – GWARANTOWANE 20 DNI NA ZWROT

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta” masz prawo zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 20 dni od daty odebrania przesyłki.

 

Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli w powyższym terminie złożysz pisemne (list lub e-mail) oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Pisząc maila z informacją o zwrocie towaru, oświadczasz o odstąpieniu od umowy.

 

Zwracany produkt powinieneś odesłać bez zbędnej zwłoki, w terminie nie dłuższym niż 14 dni, na adres naszego przedsiębiorstwa dostępny w zakładce „Dane firmy i kontakt”. Koszt przesyłki zwrotnej zwracamy. Orientacyjny koszt zwrotu możesz ustalić na podstawie naszej zakładki „Czas i koszty dostawy”, pamiętaj jednak, że sklep może mieć zniżki u przewoźników, w związku z czym indywidualny koszt zwrotu może być wyższy od kosztu wysyłki do Ciebie.

 

Pamiętaj, że prawo do odstąpienia od umowy nie daje możliwości bezpłatnego używania produktu. Zgodnie z przepisami, jeśli zwracany produkt był użyty w większym zakresie niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, sprzedający ma prawo do obciążenia kupującego kosztami umniejszenia jej wartości.

 

W przypadku odstąpienia od umowy otrzymujesz zwrot wpłaconej tytułem zakupu kwoty - ceny produktów, kosztów wysyłki razem kosztem odesłania zwracanego towaru. Pieniądze zostaną odesłane tym samym sposobem, którym dokonałeś zapłaty. Nastąpi to niezwłocznie po otrzymaniu przez nas zwróconego zakupu.

 

Zgodnie z prawem prawo do zwrotu nie przysługuje m.in. gdy przedmiotem sprzedaży jest:

 

rzecz nieprefabrykowana, stworzona na indywidualne zamówienie konsumenta,

rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,

rzecz dostarczona w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,

rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,

 

POZASĄDOWA DROGA ROZSTRZYGNIĘCIA SPORU

W przypadku zastrzeżeń do transakcji i sporu ze sprzedającym istnieje możliwość rozstrzygnięcia sporu na drodze pozasądowej. Właściwym organem do rozstrzygania sporu dla handlu są polubowne sądy konsumenckie przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej. Skierowanie sprawy do tej instytucji wymaga zgody obu stron.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl